2014. július 3., csütörtök

1 év + helyzetjelentés

Sziasztok!
Hú, nem tudom, hányan jártok még fel ide. Remélem azért valaki látja ezt, és megbizonyosodik róla, hogy élek és virulok, és Titeket sem felejtettelek ám el!!:) 
Szóval, ami a lényeg. Július harmadika van, ami egyet jelent azzal, hogy pontosan egy éve posztoltam ki Annie és Finn történetének első fejezetét. Azóta annyi, de annyi minden történt, amit nem sorolok fel újra, hisz úgyis tudjátok. Annyira ünneplős hangulatom van, legszívesebben befalnék egy szép kis (amúgy nagy) tortát, konfettiket szórnék, miközben az emberek furcsán bámulnának rám. 
Köszönöm még egyszer mindenkinek, mert nélkületek nem valósulhatott volna meg ez az egész! 
De nem fogytam ám ki a mesélni valóból! Nem volt titok, hogy új történeten dolgozom, ami teljesen saját ötlet, és májusban már nagyjából a fejemben volt. Közben ezt az ötletet mégis elvetettem, de helyette lett egy új, amit már körülbelül egy hónapja gyúrogatok, és most néz ki úgy, hogy elérkeztem a végleges verzióhoz. Sajnos az írásban még nem tartok valami előre, mert mindig újabb változatokat készítettem, ami lassította a munkám, de most, hogy előttem van normálisan, végre neki tudtam állni. 
Hazudnék, ha azt mondanám, nem hiányzik piszkosul a blogolás, a vélemények olvasása, kapcsolatban állni az olvasóimmal, és így tovább... de sajnos nem ígérhetem, hogy a nyáron még megnyitom a blogot. Persze azért igyekszem felhozni magam augusztusig, hogy sulikezdésre már újra "találkozhassunk", és minden úgy menjen, mint régen. Természetesen ide is fogom majd hozni az új blog linkjét, szóval mindenki, aki még felnéz ide pár hetente, értesülni fog az új dolgokról. 
Addig is hatalmas öleléssel: Flo   

2 megjegyzés:

  1. Még szívesen hallanánk felőled! Nem tartod be az ígéreted? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Roo!
      Annyira meglep, hogy néhányan még járnak ide, és még iratkoznak is fel a blogra, ennyi idő után... Dehogynem tartom be. Egy ilyen olvasóközösséget nem fogok csak úgy faképnél hagyni, amit megígértem, azt megígértem. Nem mondom, hogy most, mert épp nincsenek olyan ötleteim, amiket megvalósíthatnék (amik voltak, azok is befuccsoltak), de mindenképpen szeretnék visszatérni!!:)

      Törlés